torstai 17. huhtikuuta 2014

Olen elossa

Hei vaan, kyllä olen elossa vaikka minusta ei ole oikein kuulunut. Työ on niin tavallista nyt ettei tunnu kovinkaan jännittävältä kertoa mitä on tapahtunut. Hirveästi töitä tällä hetkellä, pomo päätti että eiköhän 40 hevosta ole sellainen hyvä määrä kun yksi ratsastajakin lopetti. Eli, teen kahden ihmisen työt ja sain kymmenen hevosta lisää samalla. Kiva kiitos.

Onneksi viihdyn hyvin. Kivoja ihmisiä ja kivoja hepsuja! Parin viikon aikana hevoset ovat vaihtuneet tiuhaan tahtiin. Aina on hauskaa saada uusia hevosia, jännää nähdä millaisia ne ovat. Minun rakas Stakkord lähti eilen.. :( Hyvän diilin saatiin kehiin, viisi-vuotiaasta 80 000 €, jea! Tuntuu aika huikeelta että sen arvoista hevosta olen ratsastanut! Treenasin sillä melkein eniten kaikista hevosista mitä olen ratsastanut täällä.
Stakkord, my baby!

Töitä siis riittää.. En muista milloin viimeksi minulla olisi ollut vapaata, joka päivä lopetan myöhään, kahdeksan on alkanut olemaan liian tavallinen kellonaika. Kisakausikin on alkanut niin bye bye sunnuntai-vapaat. Viime viikolla olimme neljä päivää kisoissa ja tällä viikolla lauantaina lähdetään taas matkaan. Onneksi, saan sunnuntain ja maanantain vapaaksi! Ja rakas sisko tulee käymään! Wohoo, cant wait!

Yhden pizzan ja kahden suklaalevyn jälkeen on hyvä mennä nukkumaan. Pitää vaan muistaa hakea pyykit koneesta. Öitä kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti