sunnuntai 19. tammikuuta 2014

19.1.2014

Hei hui halo! On ollut aika hiljaista tällä blogilla nyt pari viikkoa. Minulla on ollut paljon tekemistä (niinkuin aina) ja arki on kulunut normaalisti joten ei ole ollut mitään superhienoja uutisia tänne. Työt tosiaan sujuvat oikein mukavasti tällä hetkellä! Kerroinhan että uusi ratsuttaja aloitti työt tämän vuoden alussa ja hän on todella reipas ja tietävä. Samanikäinen kuin minäkin niin olen lopultakin saanut tänne hauskaa seuraa. Lisäksi olen hengaillut Carinan kanssa parissa bileissä, joten tuntuu että saan koko ajan enemmän porukkaa ympärilleni, lovely!

Töissä Werner on aloittanut kokopäiväisesti täällä. Nyt meillä on Lea, Werner ja Verena jotka ratsastavat hevosia kuusi kertaa viikossa. Tosi hyvä kun hevoset pääsevät treenaamaan kunnolla ja minulla ei ole enään 10 hevosta juoksutettavana joka päivä, heh. Lisäksi pääsen ratsastamaan paljon enemmän nyt. Joka päivä satuloin hevosia Wernerille ja Verenalle ja samalla saan myös verrytellä pari hevosta. Normaali on ollut että ravailen noin kaksi hevosta päivässä ja välillä saan ratsastaa ihan kunnolla jonkun tai lähtä maastoilemaan jollain pollella. Treenaan paljon omaa istuntaani ja vaikutusta hevoseen. Nyt kun verkkailen niin monta erilaista hevosta niin minulla on täydellinen mahdollisuus panostaa eri hevosiin vaikuttamiseen. Olen todellakin edistynyt paljon siinä mielessä, mielestäni löydän nykyisin nopeasti miten juuri tämä hevonen toimii ja mitä apuja se kaipaa.

Maastossa Chardonnaylla.

Tänään minulla oli vapaapäivä ja olen viettänyt sen parhaalla mahdollisella tavalla. Nukuin kahteen hups, kävin suihkussa, söin suuren aamiaisen, luin paljon hevosblogeja sekä seurasin vähän sarjoja. Lisäksi olen siivonnut koko pikkuruisen huoneeni ja pessyt pyykkiä. Rakas äiti tulee tänne ensi viikonlopuksi! Olen odottanut tätä niin pitkään ja minulla on ollut jätti-ikävä äitiä! Lähdemme viettämään viikonloppua johonkin vähän isompaan kaupunkiin. Siitä tulee niin mahtavaa!

Kaikkea muuta jännää on myös luvassa. Helmikuun lopussa me järjestämme ensimmäiset kisat täällä ja maaliskuussa toiset. Lean oli tarkoitus lähtä yhdellä 5 v. tammalla koulukisoihin, mutta luultavasti ei pääse kun hevonen alkoi ontua yhtäkkiä. No, täällä muita hevosia treenataan jotta olemme sitten parhaita tällä kaudella! Hevosia myös myydään tiuhaan tahtiin, ensi viikolla lähtee luultavasti kolme hevosta ja eilen illalla saimme kivan lastin hevosia pihalle. Kuusi nuorta hevosta ja meillä ei ollut tarpeeksi karsinoita kaikille haha (ikuinen ongelma), joten neljä hevosta on asunut nyt hevosautossa. Voi että tätä rumbaa... I love it!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti