tiistai 21. tammikuuta 2014

Happy

Olen niin hirvittävän iloinen! Viikonloppu, jonka saan viettää rakkaan äitini kanssa, vaan lähestyy tiuhaan tahtiin! Hui, meillä tulee olemaan aivan mahtavan ihanan täydellinen viikonloppu. Olen myös iloinen koska asiat sujuvat niin kivasti töissä. Vaikka tuntuu joka aamu että no halleluujaa vaan kun pitää taas raataa yhdeksän tuntia, niin työ on kuitenkin hauskaa ja tärkein on että se ei tunnu työltä! Olen joka kerta yhtä yllättynyt kun saan palkkani loppukuusta käteen. En edes ajattele että saan rahaa tästä, olen vaan onnellinen kun saan olla joka päivä hevosten keskellä ja oppia uusia asioita näistä jättiläismäisistä vauvoista! Ja huomaan joka päivä yhä uudestaan että olen oikeassa paikassa. Vaikka tuntuu etten jaksaisi, niin tiedän sisälläni että tämä on juuri sitä mitä haluan. Ah, life is good!

A happy girl!

1 kommentti:

  1. Heips! Mistä/ mitä kautta löysit ton paikan missä nyt oot töissä? :) mulla on toukokuusta eteenpäin harjottelua ja ajattelin suunnata ulkomaille.. Jos sulla on jotain muita hyviä vinkkejä niin kerro ihmeessä! :)

    VastaaPoista