sunnuntai 17. marraskuuta 2013

Day off

Tänään vietän ihanaa vapaapäivää! Heräsin noin 10:30 (siis mitä?! Yleensä jos saan nukkua pitempään, nukun myös pitempään. Siis todella pitkään. 14:00 pakottaudun ylös sängystä. Näköjään tämä 'joka päivä seitsemältä ylös' auttaa myös minun päivärytmiin. What?), katsoin yhden elokuvan ja kävin suihkussa. Loppupäivän ajattelin vaan ottaa rennosti, syödä ja pestä pyykkiä.

Muita kuulumisisa. Kuukauden koe-aika on ohi ja näyttää siltä että tämä talli tarvitsee ainoastaan yhden groomin joka on minun ja L:n tasolla. Eli joko minä tai L saa jäädä tänne. Aika kertoo että kumpi. Mutta tällä hetkellä minusta näyttää kovin valoisalta. No, en halua kertoa enempää kun en ole vielä sataprosenttisen varma.

Hevosia olen saanut verrytellä ratsuttajille. Noin neljä hevosta päivässä. Eniten olen mennyt vaan kevyttä ravia mutta hey, tämä on vasta alkua! Melkein kaikilla hevosilla olen saanut hyvän tunteen ja hevosen kulkemaan oikein päin. Se on kyllä mahtava tunne! Minä, 19-vuotias estekaahaaja, saan nuoren säikyn 4-vuotiaan oriin kulkemaan rennosti eteen-alas! Olen saanut myös hyviä vinkkejä istuntaani. Eikä saksalaiset niin hirveän kovakätisiä ole. Tykkään todella paljon näiden ratsuttajien ratsastustyylistä.

Työ on kovin vaihtelevaa. Todella rankkaa mutta joka toinen päivä hauskaa ja joka toinen päivä stressaavaa. Ja täällä on niin hirvittävän kaunista! Tarvitsisin kunnon kameran. Dettingen on ihana pieni kaunis kaupunki täynnä vanhoja taloja ja pieniä takapihoja.
Casall. Olen ratsastanut tälläkin isolla laiskalla herralla. Sitten kun he nostivat sarjan 160:een ja Casall lensi esteistä yli, ymmärsin miksi se on täällä. Hyppää 190 cm six-bar luokissa ja muuten 140 luokkia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti