torstai 5. joulukuuta 2013

My day

Tänään oli vähän helpompi päivä. Ihanaa välillä näinkin päin! ;)

Werner oli heti aamusta ratsuttamassa hevosia. Sain alkuverkata kaksi. Ensimmäinen oli ihan ihmeellinen. Se oli todella herkkä mutta kuitenkin laiska. Yritin kehitellä kaiken maailman eri ratsastustyylit mutta mikään ei kelvannut herralle. Pari kertaa hän päätti että noustaan nyt sitten pystyyn kun tuo Aino tuolla ei osaa ratsastaa. Äh ja pöh. Seuraava hevonen oli Pin Up jota olen pari kertaa aikaisemminkin ratsastanut. Alku meni silläkin päin perunaa. Ajattelin jo heittää pyyhkeen kehään ja alkaa vollottamaan kun en osaa enään ratsastaa. Pinsuli oli hirveän reippaalla, ylienergisellä, kaasutellaan ympäri maneesia pää pystyssä tuulella. Sitten kun sain vähän enemmän aikaa tsempata siellä satulassa niin neiti suostui olemaan ihmisiks...kröhm hevosiksi. Siitä tuli oikein mukava ja pehmeä ratsastaa!

Loppupäivästä minulla ei ollutkaan niin paljon tekemistä. Verena oli auttanut aamulla päästämällä pari hevosta pieneen maneesiin. Iltapäivällä minä juoksutin pari hevosta ja laitoin hevosia käyntikoneisiin. Ainiin, hyi. Aamulla oli tapahtunut onnettomuus vanhassa tallissa. Yksi hevonen joka tuli meille lauantaina oli riehunut karsinassa ja saanut todella pahan haavan jalkaansa. Eläinlääkäri oli tallilla ja siihen piti laittaa iso side. En tiedä mitä muuta hevoselle tapahtui, se lähti kai takaisin omistajansa luokse. Tällaista on tehdä töitä eläinten kanssa. Ei koskaan tiedä mitä tapahtuu!

Illalla kävin supermarketissa vähän shoppailemassa. Werner sanoi aamulla että olin laihtunut niin oli pakko käydä ostamassa kiloittain suklaata, heh. Syön ihan hirveästi (siis ihan sairaan paljon) täällä. Olen aina syönyt paljon ruokaa mutta täällä syön ehkä tuplasti enemmän. Näköjään kuitenkin kulutan vielä enemmän. En ymmärrä miten se on mahdollista? Kyllä mulle kelpaa! Paljon hauskaa työtä ja paljon hyvää ruokaa niin minä olen tyytyväinen. Living the good life!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti